If I could, then I would



Sitter i valet och kvalet om jag ska gå till affären eller ringa till pappa. Men det är för sent att ringa dit nu, antar jag. Har aldrig känt att jag kan ringa precis när jag vill.. Eller om precis vad jag vill, för den delen. Får väl vänta till imorgon och se om jag hinner då. Och inte vet jag om jag orkar gå till affären så här sent heller, haha. Men tittar på en spännande dokumentär om en liten tjej som blivit hjärttransplanterad, så det gör inte så mycket om jag skiter i båda ;)

Har äntligen fått schemat inför sommaren. Det var verkligen på tiden, börjar ju på tisdag i nästa vecka! Men fattar inte mycket av det, så måste ringa dit och höra vad det egentligen står. Enligt schemat börjar jag på en måndag, men i anställningsavtalet står det den 7:e. Vilket är en tisdag. Sedan står det inga datum förutom ett längst upp, så vet inte alls vilken vecka schemat börjar på. Irriterande. Har ringt flera gånger och tjatat om schemat innan, så är inte jättesugen på att behöva göra det ännu en gång :P

Gårdagen var förresten väldigt trevlig :) Firade Mors dag med släkten hos min kusin Linda i Onsala. Hon, hennes man och deras son har ett hus med havsutsikt. Är en aning avundsjuk måste jag säga.. Önskar att man själv fick bo så fint en gång i framtiden. Är glad att de har det så bra, hoppas att Gustav får fortsätta må så bra som han gör nu. Det var kul att träffa kusinerna också, händer alltför sällan. Ska lägga upp foton därifrån snart. Inte idag dock ",

Kram!


Reaktioner

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0