Bildregn

Eftersom jag inte bloggat på länge (nu igen!) får ni trogna läsare ett bildregn från förra månaden.



Ost- & kexmys hos Emma i hennes nya lya!



Alla var trötta efter den andra (tredje kanske?) veckan på praktiken...



Blåsippor på Kinnekulle i Lidköping!



Min alldeles för snälla moster som vi var och hälsade på :) Här är vi ute och äter på Kinnekulle.



Lilla mormor :P



Ett hav av vitsippor.



Sötaste mormor och morfar hand i hand.



Jag lyckades också fastna på bild.



Mami.



Lite konstigt foto, men det är mormor, mamma och jag i alla fall. God mat!



Utsikten utanför. Då var det minsann sommarvärme också...







Krokusar :)



En dag ville jag göra tacopaj (=



En väldigt inzoomad fjäril. Stolt över att ha fått den på bild!



Suddig, men söt.


Reaktioner

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0