Ännu ett

Nu när jag ändå tappat koncentrationen i mitt pluggande för länge sedan, kan vi lika gärna köra ett bildregn till! De här är i från min födelsedag i slutet av april.



Jag och Emma på Oliven!



:)



Jag var extra glad för jag hade dessutom satt min första fungerande PVK den här dagen ;) Och Emma är... trött på att bli fotad? :P



Emilia och Sofia!



<3



Min varmrätt! Minns inte riktigt vad det var nu, men gissar på fylld fläskfilé och potatisgratäng.



Emilias kycklingspett.



Emmas vad-det-nu-var.



Förrätten - vitlöksbröd. Så gott!



Vi fyra delade på två efterrätter, mätta som vi var. Här är en smarrig baklava!



Champagnesorbet med jordgubbar dagen till ära ;)



Var hos mormor och morfar och firade lite till dagen efter :) De hade ordnat så fint så.



De fantastiska rosorna!



Tårtan som jag tog med! Brukar ju inte gilla tårta, men den här var riktigt god. Bostontårta tror jag det var.



En fin ros till.



En av mormors orkidéer får vara med på ett hörn. Jag fattar inte vad hon gör med dem.

Reaktioner

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0