Update

Hög tid för mig att gå och duscha, ska möta upp Sofia och Emilia utanför Gina för lunch om en timma! Haha, jag kan sova hur länge som helst. Somnade vid halv åtta på kvällen igår och vaknade igen tjugo i tolv. Kom då på att jag inte hade dragit ner persiennerna, inte tvättat bort sminket och låg med kläderna på. Gick upp och gjorde i ordning mig samt satte mig och läste lite bloggar en halvtimma eller något. Gick och lade mig igen och tänkte att jag nu minsann inte skulle sova så länge på morgonen. (Brukar ofta ställa klockan även om jag är ledig, annars sover jag bort halva dagen). Vaknade ju några gånger på morgonen, men var så trött att jag inte kunde kliva upp. Men när klockan blev 10:20 var jag tvungen ;) Suck. Kan bero på mitt låga blodvärde. En på jobbet som jag ska jobba med i sommar kollade det igår för att öva och såg att det var nere på 113 igen. Ska man behöva äta järntabletter livet ut?!



Reaktioner

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0