Trööött

Står och fixar i ordning matlåda för imorgon. Det är så mycket hela tiden att man inte hinner med att göra så mycket roliga saker. Efter praktiken idag satte jag genast igång med tvätten, vilket jag fortfarande grejar med. Tänkte gå och träna idag, men jag varken hinner eller orkar. SKA lägga mig tidigare idag, måste... Nu när jag ändå inte jobbat kväll. Börjar få lite smått ångest för den stora uppgiften som ska skrivas också. Fy. Får läsa igenom vad vi egentligen ska göra... Och så är det ju något dokumentationsseminarium också som jag inte alls har koll på, haha. Goodie goodie! Ska i alla fall träffa mina tjejer på fredag, ska bli mysigt. Kul att få prata av sig och dela lite intryck man fått.

Nu ska jag fortsätta fixa här, måstena tar aldrig slut :P


Reaktioner
Postat av: bea

söt du är på bilden :) svar; nja jag tänkte mest på att piercarna antagligen inte kommer låta mig göra om det :P haha.

2011-04-09 @ 08:55:03
URL: http://garageglamorous.devote.se

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0