16 april

Sitter hemma hos mami och äter Ben & Jerry's samtidigt som jag försöker traggla mig igenom ett tråkigt häfte om riskanalyser. Fy! Påminner om någon av Börjes föreläsningar... Tänkte ge mig ut och springa till Storsjön lite senare. Ska byta om snart så att jag ställer in mig mentalt :P Sprang i söndags också, men jag värmde inte upp ordentligt så jag fick en sträckning i låret. Lite onödigt sådär. Fick en jäkla träningsvärk i flera dagar efteråt också, orkar ju inte träna så mycket nu när jag går upp halv fem på morgonen osv. Men nu är det dags igen, har fått sova mer än 11 timmar i natt så nu mår jag bra igen :) Var helt slut igår kväll, haha. En riktigt stor nackdel med det yrket jag valt är de oregelbundna tiderna. Man blir så trött. Som bäddat för misstag i till exempel läkemedelshanteringen.

Skulle ju tagit med mig ipoden för att göra det hela lite roligare, men det glömde jag såklart. Hur som helst, nu är det jogging som gäller!


Reaktioner

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0