Informationsdag

Oj. Vad stort det är, sjukhuset. Mitt lokalsinne är uselt, så jag har antecknat på vilken våning omklädningsrummet ligger och på vilken man ska lägga smutstvätten, bland mycket annat. Haha. Vi har tusen saker att tänka på (och göra), så det blir 5 fullspäckade veckor. En liten röst inom mig undrar om jag verkligen klarar av detta, men jag hoppas att den tystnar när jag blivit varm i kläderna. 
Förresten går vinterkräksjukan på min (givetvis) avdelning, så jag slipper jobba imorgon. Vi fick stå vid dörren till avdelningen och titta in på rundvandringen idag. Får väl se om vi ska byta avdelning eller inte, det där viruset lär ju gå runt ett tag... Men jag ska i alla fall till sjukhuset imorgon, har målgenomgång med handledarna halv elva och en föreläsning om förflyttningsteknik klockan två. Undrar vad man ska hitta på däremellan, förresten.



Kanske inte så roligt att höra om praktiken och skolan hela tiden, men det är ju ungefär det som händer. Får klagomål om jag inte bloggar, även om jag inte har något att skriva om ;)

Kan berätta en annan sak också - jag ska på anställningsintervju för semestervikariat nästa tisdag :) Mer än så vågar jag inte säga, måste ju ha lite tur nu också! Men ni får gärna hålla en tumme eller två.

Reaktioner
Postat av: bea

jag ska hålla tre tummar :D

2010-03-09 @ 18:06:32
URL: http://garageglamorous.devote.se
Postat av: Karolina

Gaah! Va coolt att ha praktik (och sen jobba) på sjukhuset! Jag kanske är seg men har ju inte kopplat att det är där du hamnar till slut! FRÄCKT! Lycka till nu! Jag tror på dig Sandra, du har ju båda fötterna på jorden så det är klart du hittar hehe!

2010-03-10 @ 18:23:27
URL: http://kapsylen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag tycker om när du skriver om skolan o så, för då hänger jag med lite i ditt liv :)

2010-03-15 @ 16:35:08
URL: http://mcarlen.blogspot.com

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0