Övning ger färdighet...



Sötaste mamma. Det var runt 40 år sedan hon åkte skidor sist!



Men hon var mycket duktigare än jag (trillade bara en gång).





Vid Storsjön. Sanslöst vackert med all snö!



Här ser läget stabilt ut... Men gissa hur många gånger jag trillade?! 5 "riktiga", 7 om man räknar de gånger jag försökte ta mig upp men inte orkade. HAHA. I år ska jag titta på Vasaloppet med stor beundran och tillförsikt. Att åka skidor är ju svårt! Fast vi hade jäkligt roligt, jag skrattade så jag grät varje gång skidorna ville åt varsitt håll. Dock skämdes jag när jag blev omkörd av proffsskidåkarna, som givetvis skulle ut samma dag som vi. Är i alla fall glad att jag lyckades hålla mig på benen medan de gled förbi i väldans fart.



Reaktioner
Postat av: bea

fan vad kul :D iofs har jag alltid tyckt att det vart så tråkigt när pappa skulle ut och träna inför vasaloppet, så jag höll mig till slalombackarna xD men det ser ut som ni hade väldigt kul ^^

2010-01-10 @ 23:21:53
URL: http://heyitsbea.devote.se

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0