Helgen

I fredags, efter tentan, hjälpte jag Sannam med flyttlasset från Horred till Borås. På onsdag börjar hon plugga på högskolan, så hon ville få ordning på så mycket som möjligt. Vi fick alltså skruva ihop Ikea-möbler, installera TV:n, hänga upp duschdraperi och fixa i badrummet, skruva ihop grytor och kastruller, packa upp porslin och massa annat. När allt var klart slängde Sannam ihop tortellini (första gången jag åt det), vilket var riktigt gott. Måste testa att laga det också.

Resten av helgen njöt jag av att inte ha några måsten alls! Blev lite småshopping bara, köpte bl a en ny träningsväska :) Den jag hade innan var från Gekås.. Är lite förvånad över att den faktiskt hållit i 3-4 år.

Nu har en ny kurs börjat - mikrobiologi. Vi har haft introduktion idag och pratat lite om bakterier, smittspridning & vårdhygien. Sedan hade vi nästan en timmas informationssökning (igen). Seeeg dag. Imorgon går jag också 9-14, ska ha föreläsning om medicinsk mikrobiologi. Tror att det kan bli intressantare då :)

Reaktioner
Postat av: Anja

Bra att du uppdaterar Sandra!! Vill läsa om vad du gör................



Borde du göra oftare om du nu har en mini-pc nu ;) gött!



kramkram

2010-01-18 @ 22:27:04

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0