Fredag







Jag just nu. Har hittat webkameran, höhö. Håret är mörkare nu (och det ljusa slår inte igenom), vilket i och för sig inte syns så bra på de här bilderna. Men jag gillar det skarpt! Tack för hjälpen med färgningen, Sannam!

Har varit hos tandläkaren idag. Har haft en hård bettskena på natten de senaste månaderna, för att jag har ont i tänderna så ofta. Tydligen biter jag ihop och gnisslar tänder nattetid. Men den bettskenan jag har nu har inte gjort så mycket skillnad, så jag ska få ytterligare en. Så idag gjorde jag ett sånt där obehagligt avtryck, så ska jag hämta skenan om 3 veckor. En likadan mjuk som jag haft innan, men inte använt så flitigt.. Det blir mycket plast i munnen när jag ska sova nu alltså! Men får det här en positiv effekt på huvudvärken också, så skulle jag bli väldigt glad.

Nu borde jag plugga. Tenta igen om en vecka :( Om någon timme ska jag och mamma ut och åka skidor, förresten! Finns så många bra spår här om man jämför med Svenljunga. Ska bli spännande, har inte åkt sedan jag var liten. Det är ju dessutom bra träning! 

Reaktioner
Postat av: bea

sötsak ^^

2010-01-10 @ 14:47:28
URL: http://heyitsbea.devote.se

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0