12 januari

Gosh, vad jag är trött på tentabubblan. Varje dag ser likadan ut - man pluggar i stort sett hela tiden och isolerar sig så gott det går. Dessutom är det ovanligt mycket vi ska kunna den här gången, tycker jag. Det är sex stooora områden; cellmetabolism, cirkulation, matspjälkning, respiration, njure och fortplantning. Och allt är så invecklat. Längtar så tills det är fredag eftermiddag, då allt (förhoppningsvis) är avklarat. Bara två dagar kvar.

Förresten. Ska dela med mig av några nyårslöften, för den som undrat:

- Tänka mer positivt. Allt blir lättare (och roligare) då, har jag hört.
- Vara mer tacksam för det jag har (Blondinbellas tre saker varje dag är kanske ingen dum idé).
- Fortsätta träna regelbundet.


Reaktioner
Postat av: bea

bra nyårslöften ^^ och du är duktig som orkar plugga så mycket.. jag tycker att teori och matte är jobbigt nog :(

2010-01-13 @ 18:20:11
URL: http://heyitsbea.devote.se

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0