A lot in mind

Shit, det händer mycket nu. Har tenta i övermorgon (statistik, administration och arbetsledning). Tråkigaste hittills.. Praktiken är över och allt där gick bra. Fick högsta betyg och goda omdömen därifrån, så jag är jätteglad. Dessutom är de bra referenser ju ;) Tror att det är mycket tack vare "min" sköterska som jag fick timanställningen på Husbonden. På onsdag ska jag gå bredvid, spännande!

 Sedan var jag på en första intervju gällande sommarjobb inom äldreomsorgen i Borås stad, och hon jag pratade med fick en "bra magkänsla" och var positiv till mig. Så för några dagar sedan ringde en enhetschef från ett ålderdomshem i Seglora (mellan Viskafors och Kinna) och ville träffa mig! Ska dit efter tentan på fredag för en andra intervju, men det verkar som om jag redan fått det.

 Och mitt i allt har jag bestämt mig för att flytta hemifrån. Har fått en lägenhet på Sparregatan 10, som ligger mitt i centrum. Hyran är ganska hög, men jag tror att det ska gå bra bara jag får jobba lite några gånger i månaden :P Kan dock inte flytta in förrän i augusti, eftersom det är närmare till sommarjobbet härifrån och jag måste ha bilen dit. Så först den 15/8 är lägenheten min :) Ska bli skönt. Känns som om det är dags nu när jag snart fyller 20.  

Har haft mycket tur det senaste alltså! :) Hoppas nu bara att jag klarar tentan med, känner mig ganska ofokuserad på grund av allt annat. Har sista praktikuppgiften kvar att göra också, men den får jag ägna mig åt i helgen. Deadline är på måndag.. Wish me luck!

Reaktioner
Postat av: bea

vad kul att det går så bra för dig gumman! :D<3

2010-04-14 @ 22:14:21
URL: http://garageglamorous.devote.se

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0