Jelly Beans

Hej igen!
Det har varit så mycket de senaste dagarna att bloggen kommit i kläm. Föreläsningar, aktiviteter, fikor, plugg.. Var på finsittningen igår med Emma, Sofia och Anja. Var skoj, förutom att man knappt hann äta för alla sånger som skulle sjungas och allt skålande på det :P Efteråt gick vi till studentpuben för första gången. Blev bjuden på en Pink Rain av en smått överförfriskad herre. Gratis är godast! Tänkte att jag säkert skulle få svårt att bli av med honom efter att jag tagit emot drinken, men han glömde av mig i sitt rus. Haha ^^

Idag har jag haft enskilda studier (läs: ledighet), vilket gjorde att jag, Emma, Emilia och Sofia från klassen tog en liten shoppingrunda i Knalleland i förmiddags. Vi kändes oss dock lite sega, så jag var hemma igen vid två, halv tre. Fick med mig lite vettigt hem iallafall - näsdukar, en dricka (det var främst flaskan jag ville åt), en deo och Jelly Beans från Lagerhaus!



De var lika goda som jag hört att de skulle vara! För denna lilla ask fick jag betala 25 kronor, vilket det var värt.



Hemma igen, dricker te..



Min ena mosters mans mor dog natten mellan lördagen och söndagen. Hittade dödsannonsen (som var väldigt vacker) i tidningen idag. R.I.P. Evy!


Imorgon är det kårdag, men jag tror inte att vi går.. Behöver läsa, läsa, läsa. Men har gjort Emma glad och anmält mig till söndagens Djurparksbesök nu ;) Tänkte ta fina bilder där nu när jag har kamera! :) Hade vart kul att ha kort från gårdagen också, men jag var för rädd för att den nya också skulle bli stulen..


Reaktioner
Postat av: Marica Rödebäck

Åh, tackar! Din med fast lite annorlunda färg på blåbär men ändå blåbär =)



Bor du i Borås förresten?

2009-09-04 @ 08:26:13
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja du gjorde mig verkligen glad som följde med, för visst var det roligt? :)

2009-09-06 @ 17:05:55
Postat av: Sandra

ja, det var skoj :)

2009-09-06 @ 21:19:12
URL: http://saaandralin.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0