Visst är myggor irriterande?

Okej, det var kanske ingen kanonidé att gå och träna igår. Hade så ont i magen i morse att jag trodde att jag skulle svimma alternativt spy. Vilket har hänt innan. Jag riktar min tacksamhet mot Ibumetin, som i alla fall hjälper så småningom :) Idag blir det en lugnare höstpromenad istället...



Hittade denna i BT i morse. Ganska träffande tycker jag!

Förresten, har ju helt glömt bort att berätta hur det gick med jobbet! Hon från Great Rumors hörde av sig för några dagar sedan (bara nåågra veckor för sent). Efter många ursäkter berättade hon att de hittat en annan modell, men hon undrade om hon fick spara mobilnummer och andra uppgifter om mig för möjliga jobb i framtiden. Javisst, sa jag. De kunde behöva någon till webben, och jag hade ganska bra mått. Alltid något ju!

Nu blir det lunch!


Reaktioner

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0