22/10

Ville bara tala om att jag lever (för er som inte träffar mig nästan dagligen)! Skolan har tagit mycket tid och blogginspirationen har varit lika med noll. En studieuppgift utifrån en vårdsituation har vi skrivit, och den redovisade/diskuterade vi idag på seminariet. Tycker att Linda, Emma och jag gjorde det riktigt bra! Vi blev godkända och behövde inte komplettera :) Sedan har vi haft en hemtenta om informationskompetens via internet (Ping Pong). Vilken vi hjälptes åt med. Efter att ha slagit oss samman med Anja och Emilia fick vi 100% rätt på den allihop, hehe.

Får se hur morgondagen blir. Har i alla fall bokat in mig på ett spinningpass och före det kanske vi hälsar på vår sjätte "gängmedlem", Sofia. Vi saknar dig!

Nu blir det sängen. Godnatt!

Reaktioner
Postat av: Emma

Sandra.. skolan är en dålig urdsäkt för att du inte bloggar ;) haha nejdå jag förstår... jag drunknar i papper här hemma :( Kram kram

2009-10-23 @ 09:43:25

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0