Fars dag



Idag var jag och mamma borta hos mormor och morfar med denna söta påse innehållande chokladmuffins. Vi åt middag och fikade med dem, sedan var jag tvungen att gå hem och plugga. Har första tentan i humanbiologi på onsdag. Vi påbörjade den nya kursen för någon vecka sedan, och redan ska cellen, skelettet och musklerna tenteras. 
Var egentligen bjuden hem till pappa (för första gången någonsin på Fars dag, faktiskt), men tyckte inte att jag hade tid att åka till Vara och tillbringa hela dagen där. Föreslog att jag kunde komma nästa helg och fira då istället. Mycket skönare att slippa känna stress inför tentan när jag är där. Undrar hur mycket mina två yngsta bröder har växt? Det var några år sedan jag såg dem sist...


Reaktioner
Postat av: gotteochvi♥

SV; TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

2009-11-09 @ 18:17:03
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: åh vad snällt sagt :) tack så jätte mycket!

2009-11-10 @ 08:59:40
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0