119 veckor kvar...



Bilder på State of Drama och Miss Li (otroligt dålig bild på henne, men ändå). Det var studenttorsdag på Stora Torget och jag var där med Emma i min klass och hennes pojkvän. Jag tyckte faktiskt att förbandet var mycket bättre än huvudartisten.. Miss Li's musik är inte riktigt min typ. Men det var kul att kolla på de högskolestudenter som blivit runda om fötterna och stod och dansade allt vildare mitt i folkhavet ;P Vi var ovanligt få idag på föreläsningarna (bara runt 100), så det var säkert många som festade rejält i natt. Men jag gick aldrig ut, kände att förkylningen inte skulle gilla det.. Hoppas på att bli bättre i nästa vecka, så att vi kan gå ut någon annan gång när studentpuben är öppen :) Har ju helgen på mig att vila ut nu. På onsdag är det finsittning också! (Ska publicera sittningsreglerna senare, de är faktiskt väldigt roliga).



Fyndade dessa märkesjeans idag på second hand. Första gången jag testar det! Det är ju egentligen bara att tvätta dem, så känns de som mina sedan.. Blir säkert en av mina favoriter.



Jag efter första veckan på högskolan! 

Reaktioner

Säg vad du tycker här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0